مدارک مورد نیاز جهت انجام امور حراستی
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده حراستی:
- اصل شناسنامه
- اصل کارت ملی
- اصل شناسنامه پدر یا مادر (در غیر این صورت کلیه شناسنامه برادران و خواهران یا انحصار وراثت)
- اصل کارت پایان خدمت
- اصل مدرک تحصیلی
- اصل گذرنامه
- معرفی نامه از شرکت مربوطه
- اصل کارت ملی همسر
- عکس ۴×۳ پرسنلی ۲ قطعه
مراجعین محترم پذیرش بایستی موارد ذیل را جهت پر کردن تعرفه کامپیوتری بصورت کتبی بهمراه خود داشته باشند:
- نشانی محل سکونت از ۱۰ سال قبل تا کنون با کدپستی و شماره تلفن
- مدارک تحصیلی (شامل رشته تحصیلی، نام آموزشگاه، نشانی و سال شروع و اتمام تحصیل)
- ماموریتها و مسافرتهای خارج از کشور بهمراه تاریخ رفت و برگشت (۵ مورد آخر)
- مشخصات ۴ نفر از دوستان (شامل نام و نام خانوادگی، شغل، شماره تلفن و نشانی)
- مشخصات بستگان درجه یک (پدر، مادر، برادر و خواهر) شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، سال تولد، شماره شناسنامه، محل صدور، شغل،تلفن،نشانی
مدارک مورد نیاز جهت انگشت نگاری:
- یک قطعه عکس ۴ × ۳
- اصل و کپی شناسنامه خود (تمام صفحات)
- اصل و کپی کارت ملی (پشت و رو)
- معرفی نامه از واحد حراست آرتاکیش
- کارت عابر بانک جهت پرداخت
مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت تردد:
- دو قطعه عکس دو خط (ریت)
- مشخصات بستگان درجه یک (پدر، مادر، برادر و خواهر) شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، سال تولد، شماره شناسنامه، محل صدور، شغل،تلفن،نشانی
- کپی شناسنامه خود و همسر (تمام صفحات)
- کپی کارت ملی خود و همسر (پشت و رو)